Enligt lagen om elektronisk kommunikation (SFS 2003:389) ska alla som besöker en webbplats informeras om vad kakor används till och ges möjlighet att vägra sådan användning.

• Webbstatistik (Google Analytics)

Om du inte vill ha några kakor kan du ställa in detta i din webbläsare.

Privacy policy

Det är Södra Skånes Scoutdistrikts policy att respektera din integretet gällande information som vi samlar in från vår hemsida http://konfaskane.scout.se och andra sider som vi driver.

Vi ber bara om personuppgifter om vi verkligen behöver de för att kunna leverera ett värde tillbaka till dig. Vi samlar in det på ett lagligt sätt, med full transparans och ditt goda samtycke. Vi berättar också varför vi samlar in data och hur vi hanterar insamlad data.

Vi behåller bara insamlad data så länge som det behövs för att uppfylla vårt åtagande mot dig. Den datan vi samlat in kommer vi lagra på ett tryggt och säkert sätt enligt rimlig branchstandard och skall beskydda dina data för stöld och otillbörlig åtkomst.

Vi delar inte någon information om dig publikt eller till tredje part, med undantag för när vi är tvugna enligt lagen.

Vår webbsida kan länka till andra externa sidor som inte drivs av oss. Tänk på att vi inte ha kontroll över innehållet eller de metoder som dessa sidor använder.

Du har rätt att vägra lämna ifrån dig personuppgifter till oss, men det kan leda till att vi har svårt att leverera till dig.

Om du har frågor om hur vi hanterar personuppgifter eller önskar att ta del av, få rättat eller borttaget data vänligen kontakta Södra Skånes scoutdistrikt, Studentgatan 4, 211 38 Malmö.